Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
El 15 de setembre, recorreguts panoràmics al Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
El diumenge 15 de setembre, el Museu del Ferrocarril a Móra la Nova ofereix recorreguts especialment atractius per a famílies amb nens, a bord d’una composició formada per la locomotora Memé i el Tro, un vagó de mercaderies obert i adaptat per a passejar còmodament asseguts. Els recorreguts panoràmics tenen lloc dins del sistema de vies del Museu. Les visites començaran a les 10.30h, 11.30h i 16.30h i no cal reserva prèvia. Recordeu que és una activitat a l’aire lliure. El cost de l’entrada són 15 euros i s’ofereixen els descomptes habituals. Es pot consultar tota la informació a la pàgina web del Museu www.museuferrocarril.cat. Recorda que la millor manera de conservar el patrimoni industrial històric és mantenir-lo en funcionament.
El 15 de septiembre, recorridos panorámicos en el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova
El domingo 15 de septiembre, el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova ofrece recorridos especialmente atractivos para familias con niños, a bordo de una composición formada por la locomotora Memé y el Tro, un vagón de mercancías abierto y adaptado para pasear cómodamente sentados. Los recorridos panorámicos tienen lugar en el sistema de vías del Museo. Las visitas empezarán a las 10.30h, 11.30h y 16.30h y no es necesaria reserva previa. Recordad que es una actividad al aire libre. El coste de la entrada es de 15 euros y se ofrecen los descuentos habituales. Se puede consultar toda la información en la página web del Museo www.museuferrocarril.cat. Recuerda que la mejor forma de conservar el patrimonio industrial histórico es mantenerlo en funcionamiento.
El diumenge 15 de setembre, el Museu del Ferrocarril a Móra la Nova ofereix recorreguts especialment atractius per a famílies amb nens, a bord d’una composició formada per la locomotora Memé i el Tro, un vagó de mercaderies obert i adaptat per a passejar còmodament asseguts. Els recorreguts panoràmics tenen lloc dins del sistema de vies del Museu. Les visites començaran a les 10.30h, 11.30h i 16.30h i no cal reserva prèvia. Recordeu que és una activitat a l’aire lliure. El cost de l’entrada són 15 euros i s’ofereixen els descomptes habituals. Es pot consultar tota la informació a la pàgina web del Museu www.museuferrocarril.cat. Recorda que la millor manera de conservar el patrimoni industrial històric és mantenir-lo en funcionament.
El 15 de septiembre, recorridos panorámicos en el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova
El domingo 15 de septiembre, el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova ofrece recorridos especialmente atractivos para familias con niños, a bordo de una composición formada por la locomotora Memé y el Tro, un vagón de mercancías abierto y adaptado para pasear cómodamente sentados. Los recorridos panorámicos tienen lugar en el sistema de vías del Museo. Las visitas empezarán a las 10.30h, 11.30h y 16.30h y no es necesaria reserva previa. Recordad que es una actividad al aire libre. El coste de la entrada es de 15 euros y se ofrecen los descuentos habituales. Se puede consultar toda la información en la página web del Museo www.museuferrocarril.cat. Recuerda que la mejor forma de conservar el patrimonio industrial histórico es mantenerlo en funcionamiento.
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
L’1 de setembre t’esperem a bord del tren històric al Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
El diumenge 1 de setembre, el Museu del Ferrocarril a Móra la Nova posarà en marxa la locomotora Yeyé amb els cotxes de passatgers de la sèrie 5000/6000 dels anys 50. Les visites començaran a les 10.30h, 11.30h i a les 16.30h. És una activitat ideal per a nens i famílies! Els recorreguts tenen lloc dins del sistema de vies del Museu. No cal reserva prèvia. El cost de l’entrada són 15 euros i s’ofereixen els descomptes habituals. La activitat inclou la visita al Museu. Es pot consultar tota la informació a la pàgina web del Museu www.museuferrocarril.cat. Recorda que la millor manera de conservar el patrimoni industrial històric és mantenir-lo en funcionament.
El 1 de septiembre te esperamos a bordo del tren histórico en el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova
El domingo 1 de septiembre, el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova pondrá en marcha la locomotora Yeyé con los coches de pasajeros de la serie 5000/6000 de los años 50. Las visitas empezarán a las 10.30h, 11.30h ya las 16.30h. ¡Es una actividad ideal para niños y familias! Los recorridos tienen lugar en el sistema de vías del Museo. No es necesaria reserva previa. El coste de la entrada es de 15 euros y se ofrecen los descuentos habituales. La actividad incluye la visita al Museo. Se puede consultar toda la información en la página web del Museo www.museuferrocarril.cat. Recuerda que la mejor forma de conservar el patrimonio industrial histórico es mantenerlo en funcionamiento.
El diumenge 1 de setembre, el Museu del Ferrocarril a Móra la Nova posarà en marxa la locomotora Yeyé amb els cotxes de passatgers de la sèrie 5000/6000 dels anys 50. Les visites començaran a les 10.30h, 11.30h i a les 16.30h. És una activitat ideal per a nens i famílies! Els recorreguts tenen lloc dins del sistema de vies del Museu. No cal reserva prèvia. El cost de l’entrada són 15 euros i s’ofereixen els descomptes habituals. La activitat inclou la visita al Museu. Es pot consultar tota la informació a la pàgina web del Museu www.museuferrocarril.cat. Recorda que la millor manera de conservar el patrimoni industrial històric és mantenir-lo en funcionament.
El 1 de septiembre te esperamos a bordo del tren histórico en el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova
El domingo 1 de septiembre, el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova pondrá en marcha la locomotora Yeyé con los coches de pasajeros de la serie 5000/6000 de los años 50. Las visitas empezarán a las 10.30h, 11.30h ya las 16.30h. ¡Es una actividad ideal para niños y familias! Los recorridos tienen lugar en el sistema de vías del Museo. No es necesaria reserva previa. El coste de la entrada es de 15 euros y se ofrecen los descuentos habituales. La actividad incluye la visita al Museo. Se puede consultar toda la información en la página web del Museo www.museuferrocarril.cat. Recuerda que la mejor forma de conservar el patrimonio industrial histórico es mantenerlo en funcionamiento.
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
El 18 d’agost, recorreguts panoràmics al Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
El diumenge 18 d’agost, el Museu del Ferrocarril a Móra la Nova ofereix recorreguts especialment atractius per a famílies amb nens, a bord d’una composició formada per la locomotora Memé i el Tro, un vagó de mercaderies obert i adaptat per a passejar còmodament asseguts. Els recorreguts panoràmics tenen lloc dins del sistema de vies del Museu. Les visites començaran a les 10.30h, 11.30h i 16.30h i no cal reserva prèvia. Recordeu que és una activitat a l’aire lliure. El cost de l’entrada són 15 euros i s’ofereixen els descomptes habituals. Es pot consultar tota la informació a la pàgina web del Museu www.museuferrocarril.cat. Recorda que la millor manera de conservar el patrimoni industrial històric és mantenir-lo en funcionament.
El 18 de agosto, recorridos panorámicos en el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova
El domingo 18 de agosto, el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova ofrece recorridos especialmente atractivos para familias con niños, a bordo de una composición formada por la locomotora Memé y el Tro, un vagón de mercancías abierto y adaptado para pasear cómodamente sentados. Los recorridos panorámicos tienen lugar en el sistema de vías del Museo. Las visitas empezarán a las 10.30h, 11.30h y 16.30h y no es necesaria reserva previa. Recordad que es una actividad al aire libre. El coste de la entrada es de 15 euros y se ofrecen los descuentos habituales. Se puede consultar toda la información en la página web del Museo www.museuferrocarril.cat. Recuerda que la mejor forma de conservar el patrimonio industrial histórico es mantenerlo en funcionamiento.
🗓️ Diumenge, 18 d'agost
⏰ A les 10.30h, 11.30h i 16.30h
📍 C. Estació sn, Móra la Nova
El diumenge 18 d’agost, el Museu del Ferrocarril a Móra la Nova ofereix recorreguts especialment atractius per a famílies amb nens, a bord d’una composició formada per la locomotora Memé i el Tro, un vagó de mercaderies obert i adaptat per a passejar còmodament asseguts. Els recorreguts panoràmics tenen lloc dins del sistema de vies del Museu. Les visites començaran a les 10.30h, 11.30h i 16.30h i no cal reserva prèvia. Recordeu que és una activitat a l’aire lliure. El cost de l’entrada són 15 euros i s’ofereixen els descomptes habituals. Es pot consultar tota la informació a la pàgina web del Museu www.museuferrocarril.cat. Recorda que la millor manera de conservar el patrimoni industrial històric és mantenir-lo en funcionament.
El 18 de agosto, recorridos panorámicos en el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova
El domingo 18 de agosto, el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova ofrece recorridos especialmente atractivos para familias con niños, a bordo de una composición formada por la locomotora Memé y el Tro, un vagón de mercancías abierto y adaptado para pasear cómodamente sentados. Los recorridos panorámicos tienen lugar en el sistema de vías del Museo. Las visitas empezarán a las 10.30h, 11.30h y 16.30h y no es necesaria reserva previa. Recordad que es una actividad al aire libre. El coste de la entrada es de 15 euros y se ofrecen los descuentos habituales. Se puede consultar toda la información en la página web del Museo www.museuferrocarril.cat. Recuerda que la mejor forma de conservar el patrimonio industrial histórico es mantenerlo en funcionamiento.
🗓️ Diumenge, 18 d'agost
⏰ A les 10.30h, 11.30h i 16.30h
📍 C. Estació sn, Móra la Nova
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
L’únic tramvia de via estreta que es conserva de Barcelona viatjarà al Museu del Ferrocarril a Móra la Nova per ser restaurat
El tramvia 358 va ser fabricat per l’empresa aragonesa Carde y Escoriaza i es va posar en marxa l’any 1904, per acabar sent retirat del servei l’any 1960. L’any 1940 l’empresa Tranvías de Barcelona li va fer una primera transformació que va conservar el seu aspecte exterior, però a l’interior se li van desmuntar part dels seients longitudinals laterals per poder instal·lar els nous components auxiliars necessaris per seguir exercint les seves funcions fins a la seva retirada de l’espai públic. El model fa 7,48 metres de llarg, té una amplada de 2 metres i fa 3,2 metres d’alçada.
El tramvia serà restaurat a Móra la Nova i servirà per unir els diferents espais museístics gràcies al tram d'un quilòmetre de via estreta que s’està construint a la instal·lació. D’aquesta manera, els visitants del museu podran gaudir d’aquest vehicle històric, no només com a part d’una exposició, sinó que també hi podran pujar per fer un petit recorregut.
TMB, que conserva la titularitat del tramvia, el cedeix al Museu del Ferrocarril a Mora la Nova a través de la Fundació TMB. L’experiència del museu en tasques similars amb material mòbil d’altres operadors, garanteix que la restauració i conservació rebrà un tractament de màxima qualitat.
El único tranvía de vía estrecha que se conserva de Barcelona viajará al Museo del Ferrocarril en Móra la Nova para ser restaurado
El tranvía 358 fue fabricado por la empresa aragonesa Carde y Escoriaza y se puso en marcha en 1904, para acabar siendo retirado del servicio en 1960. En 1940 la empresa Tranvías de Barcelona le hizo una primera transformación que conservó su aspecto exterior, pero en su interior se le desmontaron parte de los asientos longitudinales laterales para poder instalar los nuevos componentes auxiliares necesarios para seguir ejerciendo sus funciones hasta su retirada del espacio público. El modelo mide 7,48 metros de largo, tiene una anchura de 2 metros y 3,2 metros de altura.
El tranvía será restaurado en Móra la Nova y servirá para unir los diferentes espacios museísticos gracias al tramo de un kilómetro de vía estrecha que se está construyendo en la instalación. De este modo, los visitantes del museo podrán disfrutar de este vehículo histórico, no sólo como parte de una exposición, sino que también podrán realizar un pequeño recorrido a bordo.
TMB, que conserva la titularidad del tranvía, le cede al Museo del Ferrocarril en Mora la Nova a través de la Fundación TMB. La experiencia del museo en tareas similares con material móvil de otros operadores garantiza que la restauración y conservación recibirá un tratamiento de máxima calidad.
El tramvia 358 va ser fabricat per l’empresa aragonesa Carde y Escoriaza i es va posar en marxa l’any 1904, per acabar sent retirat del servei l’any 1960. L’any 1940 l’empresa Tranvías de Barcelona li va fer una primera transformació que va conservar el seu aspecte exterior, però a l’interior se li van desmuntar part dels seients longitudinals laterals per poder instal·lar els nous components auxiliars necessaris per seguir exercint les seves funcions fins a la seva retirada de l’espai públic. El model fa 7,48 metres de llarg, té una amplada de 2 metres i fa 3,2 metres d’alçada.
El tramvia serà restaurat a Móra la Nova i servirà per unir els diferents espais museístics gràcies al tram d'un quilòmetre de via estreta que s’està construint a la instal·lació. D’aquesta manera, els visitants del museu podran gaudir d’aquest vehicle històric, no només com a part d’una exposició, sinó que també hi podran pujar per fer un petit recorregut.
TMB, que conserva la titularitat del tramvia, el cedeix al Museu del Ferrocarril a Mora la Nova a través de la Fundació TMB. L’experiència del museu en tasques similars amb material mòbil d’altres operadors, garanteix que la restauració i conservació rebrà un tractament de màxima qualitat.
El único tranvía de vía estrecha que se conserva de Barcelona viajará al Museo del Ferrocarril en Móra la Nova para ser restaurado
El tranvía 358 fue fabricado por la empresa aragonesa Carde y Escoriaza y se puso en marcha en 1904, para acabar siendo retirado del servicio en 1960. En 1940 la empresa Tranvías de Barcelona le hizo una primera transformación que conservó su aspecto exterior, pero en su interior se le desmontaron parte de los asientos longitudinales laterales para poder instalar los nuevos componentes auxiliares necesarios para seguir ejerciendo sus funciones hasta su retirada del espacio público. El modelo mide 7,48 metros de largo, tiene una anchura de 2 metros y 3,2 metros de altura.
El tranvía será restaurado en Móra la Nova y servirá para unir los diferentes espacios museísticos gracias al tramo de un kilómetro de vía estrecha que se está construyendo en la instalación. De este modo, los visitantes del museo podrán disfrutar de este vehículo histórico, no sólo como parte de una exposición, sino que también podrán realizar un pequeño recorrido a bordo.
TMB, que conserva la titularidad del tranvía, le cede al Museo del Ferrocarril en Mora la Nova a través de la Fundación TMB. La experiencia del museo en tareas similares con material móvil de otros operadores garantiza que la restauración y conservación recibirá un tratamiento de máxima calidad.
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
El 21 de juliol t’esperem a bord del tren històric al Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
El diumenge 21 de juliol, el Museu del Ferrocarril a Móra la Nova posarà en marxa la locomotora Yeyé amb els cotxes de passatgers de la sèrie 5000/6000 dels anys 50. Les visites començaran a les 10.30h, 11.30h i a les 16.30h. És una activitat ideal per a nens i famílies! Els recorreguts tenen lloc dins del sistema de vies del Museu. No cal reserva prèvia. El cost de l’entrada són 15 euros i s’ofereixen els descomptes habituals. La activitat inclou la visita al Museu. Es pot consultar tota la informació a la pàgina web del Museu www.museuferrocarril.cat. Recorda que la millor manera de conservar el patrimoni industrial històric és mantenir-lo en funcionament.
El 21 de julio te esperamos a bordo del tren histórico en el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova
El domingo 21 de julio, el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova pondrá en marcha la locomotora Yeyé con los coches de pasajeros de la serie 5000/6000 de los años 50. Las visitas empezarán a las 10.30h, 11.30h ya las 16.30h. ¡Es una actividad ideal para niños y familias! Los recorridos tienen lugar en el sistema de vías del Museo. No es necesaria reserva previa. El coste de la entrada es de 15 euros y se ofrecen los descuentos habituales. La actividad incluye la visita al Museo. Se puede consultar toda la información en la página web del Museo www.museuferrocarril.cat. Recuerda que la mejor forma de conservar el patrimonio industrial histórico es mantenerlo en funcionamiento.
El diumenge 21 de juliol, el Museu del Ferrocarril a Móra la Nova posarà en marxa la locomotora Yeyé amb els cotxes de passatgers de la sèrie 5000/6000 dels anys 50. Les visites començaran a les 10.30h, 11.30h i a les 16.30h. És una activitat ideal per a nens i famílies! Els recorreguts tenen lloc dins del sistema de vies del Museu. No cal reserva prèvia. El cost de l’entrada són 15 euros i s’ofereixen els descomptes habituals. La activitat inclou la visita al Museu. Es pot consultar tota la informació a la pàgina web del Museu www.museuferrocarril.cat. Recorda que la millor manera de conservar el patrimoni industrial històric és mantenir-lo en funcionament.
El 21 de julio te esperamos a bordo del tren histórico en el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova
El domingo 21 de julio, el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova pondrá en marcha la locomotora Yeyé con los coches de pasajeros de la serie 5000/6000 de los años 50. Las visitas empezarán a las 10.30h, 11.30h ya las 16.30h. ¡Es una actividad ideal para niños y familias! Los recorridos tienen lugar en el sistema de vías del Museo. No es necesaria reserva previa. El coste de la entrada es de 15 euros y se ofrecen los descuentos habituales. La actividad incluye la visita al Museo. Se puede consultar toda la información en la página web del Museo www.museuferrocarril.cat. Recuerda que la mejor forma de conservar el patrimonio industrial histórico es mantenerlo en funcionamiento.
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
El Museu incorpora a la seva col·lecció quatre xassís de vagons de l'antiga MZA
El 5 de juliol va culminar una complexa operació per rescatar quatre xassís d'antics vagons de mercaderies de la companyia MZA localitzats fa aproximadament un any al Centre Tecnològic de Via d'ADIF (CTV), a Valladolid. Es tracta de quatre plataformes d'eixos procedents de la transformació de quatre vagons del tipus G (vagons de vores baixes) fabricats el 1931 per Material y Construcciones de Barcelona i per SEIFI per a la companyia MZA.
L’organització del trasllat ha comptat amb la implicació del Centre Tecnològic de Via, la Direcció General d'Infraestructures d'ADIF i la FFE. Així, els vehicles van ser cedits per la FFE al Museu del Ferrocarril a Móra la Nova el passat mes d'abril. Tanmateix degut a que els vagons eren utilitzats al CTV per moure carrils d'una instal·lació a un altra calia trobar-los una alternativa. Es van localitzar tres plataformes de minitren apartades a la base de manteniment d'infraestructures de Tarragona en una via sense accés per carretera. Desprès d'arribar a un acord amb la Gerència d'Infraestructures de Catalunya i Aragó es va obtenir el permís per a poder disposar de les plataformes. Per poder-les traslladar primer va ser necessari retirar una dresina de via avariada per poder remolcar les plataformes fins situar-les a un camí accessible per carretera. Un cop ubicades en aquest punt es va procedir a la seva càrrega amb un transport especial per carretera el passat dia 2 de juliol i varen emprendre viatge cap a Valladolid on serien descarregades al CTV el dia 4. Allà es va procedir a la carrega dels quatre xassís de MZA i al transport dels mateixos al Museu de Móra la Nova on foren descarregats el dia 5.
El Museo incorpora a su colección cuatro chasis de vagones de la antigua MZA
El 5 de julio culminó una compleja operación para rescatar cuatro chasis de antiguos vagones de mercancías de la compañía MZA localizados hace aproximadamente un año en el Centro Tecnológico de Vía de ADIF (CTV), en Valladolid. Se trata de cuatro plataformas de ejes procedentes de la transformación de cuatro vagones del tipo G (vagones de bordes bajos) fabricados en 1931 por Material y Construcciones de Barcelona y por SEIFI para la compañía MZA.
La organización del traslado ha contado con la implicación del CTV, de la Dirección General de Infraestructuras de ADIF y de la FFE. Así, los vehículos fueron cedidos por la FFE al Museo del Ferrocarril en Móra la Nova el pasado mes de abril. Sin embargo, debido a que los vagones eran utilizados en el CTV para mover carriles de una instalación a otra era necesario encontrarles una alternativa. Se localizaron tres plataformas de minitren apartadas en la base de mantenimiento de infraestructuras de Tarragona en una vía sin acceso por carretera. Después de llegar a un acuerdo con la Gerencia de Infraestructuras de Cataluña y Aragón, se obtuvo el permiso para poder disponer de las plataformas. Para poder trasladarlas primero fue necesario retirar una dresina de vía averiada para poder remolcar las plataformas hasta situarlas en un camino accesible por carretera. Una vez ubicadas en este punto se procedió a su carga con un transporte especial por carretera el pasado día 2 de julio y emprendieron viaje hacia Valladolid donde fueron descargadas el día 4 en el CTV. Allí se procedió a la carga de los cuatro chasis de MZA y a su transporte hasta el Museo de Móra la Nova donde fueron descargados el día 5.
El 5 de juliol va culminar una complexa operació per rescatar quatre xassís d'antics vagons de mercaderies de la companyia MZA localitzats fa aproximadament un any al Centre Tecnològic de Via d'ADIF (CTV), a Valladolid. Es tracta de quatre plataformes d'eixos procedents de la transformació de quatre vagons del tipus G (vagons de vores baixes) fabricats el 1931 per Material y Construcciones de Barcelona i per SEIFI per a la companyia MZA.
L’organització del trasllat ha comptat amb la implicació del Centre Tecnològic de Via, la Direcció General d'Infraestructures d'ADIF i la FFE. Així, els vehicles van ser cedits per la FFE al Museu del Ferrocarril a Móra la Nova el passat mes d'abril. Tanmateix degut a que els vagons eren utilitzats al CTV per moure carrils d'una instal·lació a un altra calia trobar-los una alternativa. Es van localitzar tres plataformes de minitren apartades a la base de manteniment d'infraestructures de Tarragona en una via sense accés per carretera. Desprès d'arribar a un acord amb la Gerència d'Infraestructures de Catalunya i Aragó es va obtenir el permís per a poder disposar de les plataformes. Per poder-les traslladar primer va ser necessari retirar una dresina de via avariada per poder remolcar les plataformes fins situar-les a un camí accessible per carretera. Un cop ubicades en aquest punt es va procedir a la seva càrrega amb un transport especial per carretera el passat dia 2 de juliol i varen emprendre viatge cap a Valladolid on serien descarregades al CTV el dia 4. Allà es va procedir a la carrega dels quatre xassís de MZA i al transport dels mateixos al Museu de Móra la Nova on foren descarregats el dia 5.
El Museo incorpora a su colección cuatro chasis de vagones de la antigua MZA
El 5 de julio culminó una compleja operación para rescatar cuatro chasis de antiguos vagones de mercancías de la compañía MZA localizados hace aproximadamente un año en el Centro Tecnológico de Vía de ADIF (CTV), en Valladolid. Se trata de cuatro plataformas de ejes procedentes de la transformación de cuatro vagones del tipo G (vagones de bordes bajos) fabricados en 1931 por Material y Construcciones de Barcelona y por SEIFI para la compañía MZA.
La organización del traslado ha contado con la implicación del CTV, de la Dirección General de Infraestructuras de ADIF y de la FFE. Así, los vehículos fueron cedidos por la FFE al Museo del Ferrocarril en Móra la Nova el pasado mes de abril. Sin embargo, debido a que los vagones eran utilizados en el CTV para mover carriles de una instalación a otra era necesario encontrarles una alternativa. Se localizaron tres plataformas de minitren apartadas en la base de mantenimiento de infraestructuras de Tarragona en una vía sin acceso por carretera. Después de llegar a un acuerdo con la Gerencia de Infraestructuras de Cataluña y Aragón, se obtuvo el permiso para poder disponer de las plataformas. Para poder trasladarlas primero fue necesario retirar una dresina de vía averiada para poder remolcar las plataformas hasta situarlas en un camino accesible por carretera. Una vez ubicadas en este punto se procedió a su carga con un transporte especial por carretera el pasado día 2 de julio y emprendieron viaje hacia Valladolid donde fueron descargadas el día 4 en el CTV. Allí se procedió a la carga de los cuatro chasis de MZA y a su transporte hasta el Museo de Móra la Nova donde fueron descargados el día 5.