VISÍTANOS!

Horarios

Abierto todos los fines de semana del año y también los festivos excepto el 1 y 6 de enero, el 11 de septiembre y el 25 y 26 de diciembre. La visita siempre es guiada y se hace una a las 11.30h y una a las 17.00h. La duración aproximada de la visita es de 1 hora y 30 minutos.
Visitas concertadas para grupos o escuelas cualquier día y hora de la semana, con concertación previa en el teléfono 676.640.345.

Tarifas
ENTRADA GENERAL: 8,00 €

ENTRADA REDUCIDA: 6,00 €
⦁ Personas de 65 años o más
⦁ Personas menores de 7 a 14 años
⦁ pensionistas

ENTRADA GRATUITA
⦁ Menores de 7 años
⦁ Miembros del Club Súper 3
⦁ Personas con certificado de discapacidad

ENTRADA GRUPOS: 6,00 €
⦁ Aplicable a grupos de 15 o más personas
⦁ Con recorrido con la vagoneta de paseo "El Tro" y la locomotora "Meme" tarifas a consultar.

ENTRADA GRUPOS ESCOLARES
⦁ Hasta 49 alumnos: 5,00 €
⦁ A partir de 50 alumnos: 4,00 €

VISITA'NS!

Horaris

Obert tots els caps de setmana de l’any i també els festius excepte l’1 i 6 de gener, l’11 de setembre i el 25 i 26 de desembre. La visita sempre és guiada i se’n fa una a les 11.30h i una a les 17.00h. La durada aproximada de la visita és de 1 hora i 30 minuts.
Visites concertades per a grups o escoles qualsevol dia i hora de la setmana, amb concertació prèvia al telèfon 676.640.345.

Tarifes
ENTRADA GENERAL: 8,00€

ENTRADA REDUÏDA: 6,00€
⦁ Persones de 65 anys o més
⦁ Persones menors de 7 a 14 anys
⦁ Pensionistes

ENTRADA GRATUÏTA
⦁ Menors de 7 anys
⦁ Membres del Club Súper 3
⦁ Persones amb certificat de discapacitat

ENTRADA GRUPS: 6,00€
⦁ Aplicable a grups de 15 o més persones
⦁ recorregut amb la vagoneta de passeig “El Tro” i la locomotora “MEMÉ” tarifes a consultar.

ENTRADA GRUPS ESCOLARS
⦁ Fins a 49 alumnes: 5,00€
⦁ A partir de 50 alumnes: 4,00€
⦁ Amb recorregut amb la vagoneta de passeig “El Tro” i la locomotora “MEMÉ” tarifes a consultar.
La Diputació de Tarragona dóna suport un any més al projecte de Tren Turístic

La Diputació de Tarragona ha concedit un ajut de 30.000,00 euros per a contribuir a l’execució del projecte del Tren Turístic “Lo Caspolino”. De fet, és el segon any que l’ens territorial participa en el finançament del projecte amb la mateixa quantitat.

Els fons aportats per la Diputació de Tarragona han estat destinats a l’adequació de la locomotora elèctrica Alsthom 7631, al sanejament i pintat de la carrosseria de diversos cotxes de viatgers i a l’adquisició d’instruments de mesura calibrats, per tal d’obtenir l’homologació del centre de manteniment.

La Diputación de Tarragona apoya un año más el proyecto de Tren Turístico

La Diputación de Tarragona ha concedido una ayuda de 30.000,00 euros para contribuir a la ejecución del proyecto del Tren Turístico "El Caspolino". De hecho, es el segundo año que el ente territorial participa en la financiación del proyecto con la misma cantidad.

Los fondos aportados por la Diputación de Tarragona han sido destinados a la adecuación de la locomotora eléctrica Alsthom 7631, al saneamiento y pintado de la carrocería de varios coches de viajeros y a la adquisición de instrumentos de medida calibrados, para obtener la homologación del centro de mantenimiento.
UN MUSEU MÉS COMUNICATIU

El Museu del Ferrocarril a Móra la Nova més proper a les xarxes socials.
També ens podeu seguir a:

UN MUSEO MÁS COMUNICATIVO

El museo del Ferrocarril a Móra la Nova más cercano en las redes sociales.
También podéis seguirnos en:

A MORE COMMUNICATIVE MUSEUM

The Móra la Nova Railway Museum closer by social networks.
You can follow us in:
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
En marxa l'edició 2019 de "L'Esperit del Nadal"!

Una producció del Museu del Ferrocarril i el grup de teatre local "L'Estació" amb moltes novetats. Encara hi pots assistir amb familiars i amics els dies 22 i 28 de desembre.

Compra d'entrades a www.museuferrocarril.cat o a la taquilla de la cotxera del Museu, 15 minuts abans de l'inici de la sessió.

¡En marcha la edición 2019 de "L'Esperit del Nadal"!

Una producción del Museu del Ferrocarril y el grupo de teatro local "L'Estació" con muchas novedades. Todavía puedes asistir con familiares y amigos los días 22 y 28 diciembre.

Compra de entradas en www.museuferrocarril.cat o en la taquilla de la cochera del museo, 15 minutos antes del inicio de cada sesión.
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
El CERE presenta l’obra guanyadora del Premi d’Assaig a la Biblioteca de Móra la Nova

Divendres 13 el CERE va presentar a la Biblioteca de Móra la Nova l’obra guanyadora del XIX Premi d’Assaig Artur Bladé i Desumvila, “El dipòsit de locomotores de vapor de Móra la Nova. Una història tècnica, social i humana”, a càrrec del seu autor Joan Alberich, doctor en Geografia per la UAB i professor del Departament de Geografia de la URV. L’acte va ser presentat per la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Móra la Nova i pel president del CERE.

El CERE presenta la obra ganadora del Premio de Ensayo en la Biblioteca de Móra la Nova

Viernes 13 el CERE presentó en la Biblioteca de Móra la Nova la obra ganadora del XIX Premio de Ensayo Artur Bladé i Desumvila, "El depósito de locomotoras de vapor de Móra la Nova. Una historia técnica, social y humana", a cargo de su autor Joan Alberich, doctor en Geografía por la UAB y profesor del Departamento de Geografía de la URV. El acto fue presentado por la concejala de Cultura del Ayuntamiento de Móra la Nova y por el presidente del CERE.