Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
En general, això passa perquè el propietari ha compartit el contingut tan sols amb un reduït grup de persones, ha modificat qui pot veure-ho o ho ha eliminat.
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
Si no vas poder venir al tast del passat diumenge no et preocupis, aquí et deixem un vídeo del resum de la jornada.
T'agradaria venir a la següent cata? Comenta-ho!

----------

Si no pudiste venir a la cata del pasado domingo no te preocupes, aquí te dejamos un vídeo del resumen de la jornada
¿Te gustaría venir a la siguiente cata?
¡Coméntalo!
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
Escucha y descarga los episodios de Al Dia. Terres de l’Ebre gratis. Móra la Nova va ser històricament una estació molt important per ser punts de relleu de les locomotores de vapor en el trajecte que comunicava Barc... Programa: Al Dia. Terres de l’Ebre. Canal: Al Dia. Terres de l'Ebre. Tiem...
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
La locomotora 7631 va tornant mica en mica a la vida, en aquest video podeu comprovar alguns dels progressos. Es continua treballant intensament en la seva recuperació funcional per traccionar lo Caspolino.

----------

La locomotora 7631 va volviendo paulatinamente a la vida, en este video puede comprobar algunos de los progresos. Se sigue trabajando intensamente en su recuperación funcional para traccionar el Caspolino.
Cata de vins al tren

Vols fer una cata de vins diferent? El proper 14 de novembre vine al museu i podràs gaudir d'una experiència única al voltant del tren i el vi amb la col·laboració del celler Masroig.

L'activitat s'iniciarà a les 11:30h amb una visita al museu, tot seguit es pujarà al tren que, mentre es passeja per les vies de l'estació, es farà un relat ambientat a la novela d'Agatha Christie: assassinat a l'Orient Express, amb una història on el fil conductor serà un tast de vins de la zona.

En acabar es podrà adquirir a part qualsevol dels vins tastats.

El preu de l'activitat completa és de 15€ per persona, places limitades, pots reservar la teva plaça a museuferrocarrilmoralanova@gmail.com o al 676 64 03 45.

----------

Cata de vinos en el tren

¿Quieres hacer una cata de vinos distinta? El próximo 14 de noviembre ven al museo y podrás disfrutar de una experiencia única en torno al tren y el vino con la colaboración de la bodega Masroig.

La actividad se iniciará a las 11:30h con una visita al museo, a continuación se subirá al tren que, mientras se pasea por las vías de la estación, se hará un relato ambientado en la novela de Agatha Christie: asesinato en el Orient Express, con una historia donde el hilo conductor será una cata de vinos de la zona.

Al terminar se podrá adquirir aparte cualquiera de los vinos catados.

El precio de la actividad completa es de 15€ por persona, plazas limitadas, puedes reservar tu plaza en museuferrocarrilmoralanova@gmail.com o en el 676 64 03 45.
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
Els treballs a la Cuco continuen amb força, amb la caldera al seu lloc s’està procedint a la construcció a mida de les noves parts de la carrosseria, com són els dipòsits d’aigua, la carbonera i la cabina. Amb aquestes imatges podeu veure l’evolució del procés.

----------

Los trabajos en la Cuco continúan con fuerza, con la caldera en su sitio se está procediendo a la construcción a medida de las nuevas partes de la carrocería, como son los depósitos de agua, la carbonera y la cabina. Con estas imágenes podéis ver la evolución del proceso.