OBRIM

Obrim a partir del dissabte 6 de juny ....

Per qualsevol consulta podeu trucar al : 676.640.345

Us esperem.

Abriremos
Abriremos partir del sábado 6 de junio
Para cualquier consulta podéis llamar al :
676.640.345

Os Esperamos
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
Voleu saber què passarà amb l'economat de l'estació de Móra la Nova i quin és l'estat del tren turístic?

A @RadioMoradEbre han entrevistat al Jordi Sasplugas, president de l'associació.

Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
Tal día como hoy, hace un año que la pequeña MZA 606 llegó a nuestras instalaciones del museo. Desde entonces se han ido desarrollando varios trabajos de restauración de la misma, con el objetivo de que pueda volver a estar operativa. Continuando con las anteriores fotos de los trabajos, actualizamos el álbum con mas intervenciones en la locomotora. (actualización 29 abril 2020)

Tal dia com avui, fa un any que la petita MZA 606 va arribar a les instal•lacions del nostre museu, i des d'aquell moment hem anat realitzan diversos treballs de restauració amb l'objectiu de que pugui tornar a estar operativa, actualitzem l'àlbum amb mes intervencions a la locomotora. (actualització 29 abril 2020)

En 2019, APPFI, junto a un grupo de voluntarios europeos, que han venido a col·laborar con sus conocimientos y práctica en el trabajo de reparación de locomotoras de vapor en sus museos de origen, empezaron a actuar sobre la “Cuco”, desmontándola totalmente. Actualmente está en la fase de la sustitución y la construcción de los elementos que han desaparecido o se han dañado con el paso del tiempo. Una vez restaurados y verificados todos sus mecanismos se procederá a montar de nuevo la locomotora para finalizar con las pruebas a presión previas a su puesta en servicio.

La restauración funcional de la locomotora Cuco, consistirá en desmontaje completo de la locomotora, la reparación de todos sus elementos, la construcción de los elementos que han desaparecido o se han dañado a lo largo del tiempo. Una vez restaurados y verificados todos sus mecanismos se procederá al montaje de la locomotora para finalizar con las pruebas a presión previas a la puesta en servicio de la locomotora después de 52 años cuando finalizo su servicio activo.

---

En 2019, APPFI al costat d'un grup de voluntaris europeus, que han vingut a col • laborar amb els seus coneixements i pràctica en el treball de reparació de locomotores de vapor en els seus museus d'origen, van començar a actuar sobre la "Cuco", desmontándola totalment. Actualment està en la fase de la substitució i la construcció dels elements que han desaparegut o s'han malmès amb el pas el temps. Un cop restaurats i verificats tots els seus mecanismes es procedirà amontar de nou la locomotora per a finalitzar amb les proves a pressió prèvies a suposada en servei.

La restauració funcional de la locomotora cuco, consistirà en desmuntatge complet de la locomotora, la reparació de tots els seus elements, la construcció dels elements que han desaparegut o s'han malmès al llarg de el temps. Un cop restaurats i verificats tots els seus mecanismes es procedirà a el muntatge de la locomotora per a finalitzar amb les proves a pressió prèvies a la posada en servei de la locomotora després de 52 anys quan va finalitzar el seu servei actiu.

---

In 2019, APPFI together with a group of European volunteers, who have brought their knowledge and skills in steam locomotive repairs, completed the dismantling of the "Cuco". This necessary step revealed which parts are reuseable and which are beyond repair. As of today, we are reconstructing the elements that have disappeared or have been damaged over time. Once all the components will be restored and verified, the locomotive will be reassembled and pressure-tested, and then put back in service carrying passengers on a purpose-built carriage within the Museum's own network.
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
L'equip del Museu del Ferrocarril de Móra la Nova, us desitja una bona Diada de Sant Jordi 🌹📚.

El equipo del Museo del Ferrocarril de Mora la Nova, os deseamos una feliz Diada de Sant Jordi🌹📚.

#quedetacasa #santjordiacasa #santjordi2020
#quedateencasa
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
Deposito de locomotoras a vapor de Móra la Nova año 1973, en la foto vemos a la 241F 2238 maniobrando por las instalaciones, siendo junto a su compañera 241F 2251 los últimos ejemplares de la serie en prestar servicio.

Dipòsit de locomotores a vapor de Móra la Nova any 1973, a la foto podem veure la 241F 2238 maniobrant per les instal·lacions, aquesta locomotora juntament amb la seva companya 241F 2251 van ser les darreres locomotores de la sèrie en prestar servei.

Foto: Raimon Crescenti.
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
Marzo de 2018, después de que la 335.018 de Continental Rail sufriera una avería en Fayón. Continental Raíl y Erion (empresa de mantenimiento de la locomotora) se pusieron en contacto con el Museu del Ferrocarril de Móra la Nova, con el fin de poder utilizar nuestras instalaciones para que el equipo de mantenimiento pudiera realizar las reparaciones pertinentes a la mencionada locomotora, la operación consistió en la substitución de un eje de la locomotora, para lo que fue necesario reorganizar los espacios del taller y una importante operación con 2 grúas de gran tonelaje.

---

Març de 2018, després que la 335.018 de Continental Rail patís una avaria a Faió, Continental Rail i Erion (empresa de manteniment de la locomotora) es van posar en contacte amb el Museu del Ferrocarril de Móra la Nova, amb la finalitat de poder utilitzar les nostres instal·lacions, perquè l'equip de manteniment pogués realitzar les reparacions pertinents a l'esmentada locomotora, l'operació va consistir en la substitució d'un eix de la locomotora, pel qual va ser necessari reorganitzar els espais del taller i una important operació amb 2 grues de gran tonatge.