Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
El proper divendres 15 de novembre a les 19.00h la cotxera del Museu del Ferrocarril acollirà l'acte de lliurament del XIX Premi d'Assaig Artur Bladé i Desumvila que atorga el Centre d'Estudis de la Ribera d'Ebre. Es tracta d'un acte obert a tot el públic. Us hi esperem!

El próximo viernes 15 de noviebre a las 19.00h la cochera del Museo del Ferrocarril acogerá el acto de entrega del XIX Premio de Ensayo Artur Bladé i Desumvila que otorga el Centre d'Estudis de la Ribera d'Ebre. Se trata de un acto abierto al público. ¡Os esperamos!
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
El Museu del Ferrocarril i l’Institut Ramon Muntaner, amb la col•laboració de l’Ajuntament de Móra la Nova, us conviden a participar aquest divendres a les 18.30h a la Sala d’Actes al taller de memòria oral destinat a presentar una recerca sobre memòria ferroviària de Móra la Nova que també ha de servir per recollir nova informació.

Us hi esperem!

El Museo del Ferrocarril y el Institut Ramon Muntaner, con la colaboración del Ayuntamiento de Móra la Nova, os invitan a participar este viernes a las 18.30h en la Sala de Actos en el taller de memoria oral destinado a presentar una investigación sobre memoria ferroviaria de Móra la Nova que también debe servir para recoger nueva información.

¡Os esperamos!
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
Del 2 al 10 de novembre els equipaments de la Xarxa de Turisme Industrial de Catalunya celebrem la Setmana del Turisme Industrial, no us la perdeu!
Del 2 al 10 de noviembre los equipamientos de la Red de Turismo Industrial de Catalunya celebramos la Semana del Turismo Industrial, ¡no os la perdáis!
Setmana Turisme Industrial 2019
Arriba la 4a edició de la Setmana del Turisme Industrial! Visita www.turismeindustrial.cat i descobreix totes les sorpreses que t'esperen!
youtube.com
Estem a la Fira de Móra la Nova

Visita el nostre estand al pavelló firal. Podràs obtenir descomptes per la representació de l'obra "L'Esperit del Nadal".

Estamos en la Feria de Móra la Nova

Visita nuestro stand en el pabellón ferial. Podrás obtener descuentos para la representación de la obra "L'Esperit del Nadal".
Participem a la visita de FEDECRAIL al Tren de Sóller

Una delegació de la Federació Europea de Museus i Ferrocarrils Turístics, FEDECRAIL, va visitar la setmana passada el Tren de Sóller.

L’objectiu d’aquesta visita era conèixer de primera mà la candidatura del que probablement és el tren històric turístic més important de l’estat, amb un milió de passatgers anuals, i que ha sol•licitat incorporar-se a la federació.

La delegació de FEDECRAIL va comptar amb un membre del Museu del Ferrocarril a Móra la Nova, junt amb el vicepresident de la federació, Heimo Echensperger, i el delegat per a la península ibèrica, Jacques Daffis.

Hemos participado en la visita de FEDECRAIL al Tren de Sóller

Una delegación de la Federación Europea de Museos y Ferrocarriles Turísticos, FEDECRAIL, visitó la semana pasada el Tren de Sóller.

El objetivo de esta visita era conocer de primera mano la candidatura del que probablemente es el tren histórico turístico más importante del estado, con un millón de pasajeros anuales, y que ha solicitado incorporarse a la federación.

La delegación de FEDECRAIL contó con un miembro del Museo del Ferrocarril en Móra la Nova, junto con el vicepresidente de la federación, Heimo Echensperger, y el delegado para la península ibércia, Jacques Daffis.
La Festa del Tren de Móra la Nova creix en visitants

Gairebé mil quatre-centes persones han assistit a la tercera edició de la Festa del Tren al Museu del Ferrocarril a Móra la Nova aquest cap de setmana. La xifra de visitants es situa així un 15% per sobre de l’any anterior, cosa que consolida l’activitat com un cap de setmana per a gaudir en família. La procedència dels visitants ja sobrepassa l’àmbit de les Terres de l’Ebre cap al Camp de Tarragona, amb una presència també notable de famílies provinents de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Un any més, el punt àlgid del cap de setmana ha estat la visita teatralitzada “Un passeig per l’estació” a càrrec del Grup de Teatre local “L’Estació”. A banda dels tallers per famílies dedicats a la música, l’art, el reciclat de materials, els retallables, els contes i els jocs, s’ha representat un espectacle de titelles a càrrec de Joan Reverté, i s’ha dut a terme una visita guiada pensada per als més petits.

Els assistents han pogut accedir al material ferroviari exposat i en moviment. També s’han presentat les novetats en la restauració del tren històric turístic “Lo Caspolino”, i la darrera incorporació a la col•lecció del Museu, una locomotora de vapor, del tipus conegut com a “Cuco”.

La Fiesta del Tren de Móra la Nova crece en visitantes

Casi mil cuatrocientas personas han asistido a la tercera edición de la Fiesta del Tren en el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova este fin de semana. La cifra de visitantes se sitúa así un 15% por encima del año anterior, lo que consolida la actividad como un fin de semana para disfrutar en familia. La procedencia de los visitantes ya sobrepasa el ámbito de las Terres de l’Ebre hacia el Camp de Tarragona, con una presencia también notable de familias provenientes del área metropolitana de Barcelona.

Un año más, el punto álgido del fin de semana ha sido la visita teatralizada "Un paseo por la estación" a cargo del Grupo de Teatro local "L’Estació". Además de los talleres para familias dedicados a la música, el arte, el reciclado de materiales, los recortables, los cuentos y los juegos, se ha representado un espectáculo de títeres a cargo de Joan Reverté, y se ha llevado a cabo una visita guiada pensada para los más pequeños.

Los asistentes han podido acceder al material ferroviario expuesto y en movimiento. También se han presentado las novedades en la restauración del tren histórico turístico "El Caspolino", y la última incorporación a la colección del Museo, una locomotora de vapor, del tipo conocido como "Cuco".