La Festa del Tren de Móra la Nova creix en visitants

Gairebé mil quatre-centes persones han assistit a la tercera edició de la Festa del Tren al Museu del Ferrocarril a Móra la Nova aquest cap de setmana. La xifra de visitants es situa així un 15% per sobre de l’any anterior, cosa que consolida l’activitat com un cap de setmana per a gaudir en família. La procedència dels visitants ja sobrepassa l’àmbit de les Terres de l’Ebre cap al Camp de Tarragona, amb una presència també notable de famílies provinents de l’àrea metropolitana de Barcelona.

Un any més, el punt àlgid del cap de setmana ha estat la visita teatralitzada “Un passeig per l’estació” a càrrec del Grup de Teatre local “L’Estació”. A banda dels tallers per famílies dedicats a la música, l’art, el reciclat de materials, els retallables, els contes i els jocs, s’ha representat un espectacle de titelles a càrrec de Joan Reverté, i s’ha dut a terme una visita guiada pensada per als més petits.

Els assistents han pogut accedir al material ferroviari exposat i en moviment. També s’han presentat les novetats en la restauració del tren històric turístic “Lo Caspolino”, i la darrera incorporació a la col•lecció del Museu, una locomotora de vapor, del tipus conegut com a “Cuco”.

La Fiesta del Tren de Móra la Nova crece en visitantes

Casi mil cuatrocientas personas han asistido a la tercera edición de la Fiesta del Tren en el Museo del Ferrocarril en Móra la Nova este fin de semana. La cifra de visitantes se sitúa así un 15% por encima del año anterior, lo que consolida la actividad como un fin de semana para disfrutar en familia. La procedencia de los visitantes ya sobrepasa el ámbito de las Terres de l’Ebre hacia el Camp de Tarragona, con una presencia también notable de familias provenientes del área metropolitana de Barcelona.

Un año más, el punto álgido del fin de semana ha sido la visita teatralizada "Un paseo por la estación" a cargo del Grupo de Teatro local "L’Estació". Además de los talleres para familias dedicados a la música, el arte, el reciclado de materiales, los recortables, los cuentos y los juegos, se ha representado un espectáculo de títeres a cargo de Joan Reverté, y se ha llevado a cabo una visita guiada pensada para los más pequeños.

Los asistentes han podido acceder al material ferroviario expuesto y en movimiento. También se han presentado las novedades en la restauración del tren histórico turístico "El Caspolino", y la última incorporación a la colección del Museo, una locomotora de vapor, del tipo conocido como "Cuco".
Èxit de la 8a Jornada sobre Patrimoni Històric Ferroviari

Unes cinquanta persones han participat avui a la vuitena edició d'aquesta jornada que organitza el Grup de Treball sobre Patrimoni Històric Ferroviari de Catalunya i que en aquesta ocasió ha tingut lloc a Móra la Nova.

Els participants han pogut gaudir de diferents ponències centrades en aspectes històrics i patrimonials, però també en projectes de futur al voltant de la Línia dels Directes, de la qual n'hem commemorat el 125è aniversari.

Éxito de la 8ª Jornada sobre Patrimonio Histórico Ferroviario

Unas cincuenta personas han participado hoy en la octava edición de esta jornada que organiza el Grupo de Trabajo sobre Patrimonio Histórico Ferroviario de Catalunya, que en esta ocasión se ha celebrado en Móra la Nova.

Los participantes han podido disfrutar de diferentes ponencias centradas en aspectos históricos y patrimoniales, pero también sobre proyectos de futuro en torno a la Línea de los Directos, de la que hemos conmemorado el 125 aniversario.

(Fotos Fernando Jaime)
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
Recordeu! La Festa del Tren us espera amb novetats i moltes activitats per a tothom!

¡Recordad! ¡La Fiesta del Tren os espera con novedades y muchas actividades para todos!
Museu del Ferrocarril a Móra la Nova
Ja podeu descarregar el programa de la Festa del Tren a:

Ya se puede descargar el programa de la Fiesta del Tren en:

www.festadeltren.cat